به روز

به روز
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به روز و آدرس javad-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گوگل نتایج مربوط به هند را حذف کرد

گوگل بزرگترین موتور جستجوی جهان، اطلاعات خود در دامنه هند را پس از حکم دادگاه منطقه ای دهلی نو، که در پی طرح دعوی دولت این کشور مطرح شده بود پاک کرد.
به گزارش شبکه فن آوری اطلاعات ایران از Digital Trend،گارو باهاسکار، سخنگوی گوگل در هند اعلام کرده که هر چه مربوط به هند است از نتایج موتور جستجوی گوگل، سرویس ویدیو یوتیوب، سرویس وبلاگ این شرکت و همچنین شبکه های اجتماعی پاک شده است. باهاسکار گفته که این اطلاعات در دامنه کشور هند پاک شده است و سایر کشور ها می توانند این اطلاعات را دریافت کنند.
گوگل اعلام کرده که نمی تواند اطلاعات مربوط به هند را در سایت اشخاص یا شرکت های دیگر که در نتیجه جستجوی موتورش می آیند از دسترس خارج کند.
گوگل و فیس بوک در حال به چالش کشیدن اتهام دولت هند در مورد مسخره کردن شخصیت های مهم این کشور هستند. جلسات بعدی این دادگاه روز ۱۴ و ۱۵ فوریه برگزار می شود.
هند تا پایان سال ۲۰۱۰ بیش از ۸۹ میلیون کاربر اینترنتی داشته است که در مقایسه با ۴۹۰ میلیون کاربر چینی بسیار رقم کوچکی به نظر می رسد.



نظرات شما عزیزان:

farid-vosta
ساعت22:52---25 اسفند 1390
salam d jon
webet kheyli bahal shoode


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:43 ] [ محمد جواد براری ]

About

در یاد گیری بهم کمک کنیم
Blog Custom
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 24673
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


دانلود فایل